< terug naar het overzichtStudiezaal- en aanvraagbeheer
Na het afronden van deze training is de deelnemer in staat om zelfstandig de behandelde modules van MAIS-Flexis Logistiek Beheer te gebruiken, waarmee de verschillende processen m.b.t. de dienstverlening uitgevoerd kunnen worden.
Tijdens deze training wordt uitleg gegeven over het registreren van bezoekers, het doen van aanvragen van (archief)stukken voor en door bezoekers op de studiezaal (of via Internet) en het verwerken van deze aanvragen. Verschillende werkwijzen en processen zullen daarbij aan de orde komen.Door oefening en uitleg wordt de deelnemer vertrouwd gemaakt met de verschillende modules en hoe ze samen werken.
Onderwerpen
Afhankelijk van omvang van en processen in de organisatie, worden verschillende modules gebruikt. De volgende punten komen per module aan bod:
Uitleenadministratie (1 dagdeel) |
Bezoekersregistratie (½ dagdeel) |
Aanvragen (½ dagdeel) |
Aanvragen doen, voor en door bezoekers en medewerkers |
Bezoekers aanmelden en afmelden |
Aanvragen doen, voor en door bezoekers |
Aanvragen van reeksen |
Nieuwe bezoekers registreren |
Aanvragen op de studiezaal |
Aanvragen verwerken |
Bezoekers zoeken |
Aanvragen via archieven.nl |
Zoeken in aanvragen |
Gegevens aanpassen |
|
|
Printen van bezoekerspassen |
|
Doelgroep
- Studiezaalmedewerkers, receptionisten en de applicatiebeheerder(s) van een organisatie die de logistieke modules van MAIS-Flexis in gebruik gaat nemen
Voorkennis
- Basiskennis van het inventariseren van archieven
- Basiskennis van Microsoft Windows
- Vaardigheid in het gebruik van toetsenbord en muis
- Proceskennis van de eigen organisatie
Duur: 1 dag
Aanmelden voor deze training kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Er wordt dan contact met u opgenomen.
Wilt u deze cursus organiseren bij u op locatie, lees dan de 'Algemene voorwaarden Trainingen' voor meer informatie en neem contact op met ons kantoor voor het maken van een afspraak.