Klantenservice

  • Delen via Google+

Onze supportafdeling staat dagelijks voor u klaar voor al uw vragen. Wij zijn aanwezig tussen 9.00 uur en 17.30 uur. Hoewel u altijd kunt bellen (in iedere geval bij een storing) op 050-3112600, geven wij de voorkeur aan een e-mailbericht aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of het supportformulier.

De gedachte hierachter is dat u op deze manier uw vraag duidelijk kunt toelichten en wij in staat zijn de juiste consultant te raadplegen om uw vraag te beantwoorden. In vele gevallen wordt u daarna gebeld. Mocht het niet geheel duidelijk zijn, kan het zijn dat u gebeld wordt voor een nadere toelichting op uw vraag of voor het antwoord. Wij doen ons uiterste best om uw vraag nog dezelfde dag te beantwoorden en staan u graag te woord. U krijgt altijd een professional aan de lijn die u direct kan helpen.

klantenservice-aly.3-jpg

Goed om te weten

  • Elektronische handleiding
    • Voor MAIS-Flexis is een elektronische handleiding beschikbaar.
      Wij streven er naar veel voorkomende vragen ook via dit medium te beantwoorden. Waar nodig zullen we de handleiding direct aanpassen en duidelijker maken. Wij stellen de medewerking van onze klanten hierbij zeer op prijs.

  • Bugfixing
    • Fouten in de programmatuur zijn niet altijd te voorkomen. Bij iedere nieuwe release en versie testen we natuurlijk uitgebreid en volgens testplannen. Maar toch komen fouten voor, bijvoorbeeld door effecten van het besturingssysteem, andere programmatuur (virusbeveiliging, printerdrivers) of door conflicten met bepaalde instellingen.

      Wij leveren indien noodzakelijk bugfixes op die uw technische beheer zal moeten installeren.
      Gebruikers van onze ASP-service merken van bugfixes alleen maar de positieve kant: het werkt weer naar behoren.

  • Standaardsoftware, met maatwerk inrichting
    • Met MAIS-Flexis en MAIS-(M)DWS schaft u standaardsoftware aan met een standaardinrichting. U kunt hier, zonder onze tussenkomst, in hoge mate van afwijken. Na het volgen van voldoende trainingen bent u in staat deze aanpassingen zelfstandig uit te voeren. Wij adviseren u echter graag en effectief. Veel klanten doen succesvol een beroep op onze consultants. Als dergelijke werkzaamheden meer vergen dan naar schatting 4 uur, maken wij vooraf een offerte in de vorm van een werkopdracht.

  • Communicatie
    • Storingen zijn altijd vervelend. We hechten er daarom aan u steeds optimaal te informeren over het op handen zijn van gepland onderhoud aan internetserver en ASP infrastructuur. De applicatiebeheerders van onze klanten worden z.s.m. ge├»nformeerd over geplande werkzaamheden, maar ook als zich storingen voordoen. Natuurlijk gaat het verhelpen van de onderbreking voor alles. In veel gevallen zijn wij al bezig met het oplossen van de storing als de eerste melding ervan bij ons binnenkomt.

Agenda

12 en 13 juni 2017
Zijn wij aanwezig op de KVAN-dagen in het Energiehuis te Dordrecht

14 en 15 september 2017
Bezoek onze stand bij Informatie aan Zee te Oostende

Trainingen

<< April 2017 >> 
 ma  di  wo  do  vr  za  zo 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930